Кількість
|
Вартість
|
||
|
Покришка Maxxis CROSSMARK II 29X2.25 SINGLE E-25 Камерна Foldable 60 TPI Black
CROSSMARK II
XC (CROSS COUNTRY)
Модель Crossmark II перевершує свою попередницю по швидкості і покращує зчеплення в проміжних умовах. Легендарна центральна доріжка так само відмінно тримає на жорсткому ґрунті, а оновлений малюнок протектора забезпечує краще гальмування і проходження поворотів в широкому діапазоні умов траси. Відмінний вибір, якщо ви хочете їздити швидко скрізь.
- Створений для швидкості, вдосконалено для контролю
- Відкриті бічні шипи для універсального проходження поворотів
- Щільно прилеглі один до одного шипи на центральній доріжці для швидкісної їзди по твердому ґрунті
- У деяких моделях доступна захист EXO
- Деякі моделі готові до використання в безкамерному режимі (TR)
Характеристики моделі:
- Призначення: XC
- Діаметр: 29"
- Ширина: 2,25"
- Посилення:
- Компаунд: SINGLE
- TPI: 60
- ETRTO: 57-622
- Максимальний тиск: 65 PSI
- Корд: Складна
- Спосіб установки: Камерна
- Сертифікація E-bike: E-25
- Допустима ширина ободу: 17-29 мм
- Вага: 768 грам
- Артикул: ETB96845200
SINGLE COMPOUND
В однокомпонентних (1С) шинах використовується тільки одна гумова суміш по всьому протектору. Гума повинна забезпечувати баланс між довговічністю і зчепленням, але не оптимізована ні для того, ні для іншого. Простота виробництва робить їх найбільш дешевим варіантом. Їх можна зустріти на гірських велосипедах для крос-кантрі, слоупстайлу, памптрека і гравію, але набагато частіше вони використовуються на шосейних велосипедах або на міських велосипедах, де швидкість і довговічність набагато важливіше зчеплення в поворотах.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.
Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.