Кількість
|
Вартість
|
||
|
Покришка Maxxis RE-VOLT 700X47C EBIKE/SILKSHIELD DUAL E-50 Камерна Wire 60 TPI Black
RE-VOLT
URBAN
Re-Volt - це перша шина Maxxis, розроблена з нуля для зростаючого ринку електровелосипедів. Центральна частина протектора гладка, щоб максимально продовжити термін служби батареї, а великого об'ємного каркас забезпечує комфортну їзду по дорозі на роботу або на інший кінець світу. Посилена конструкція збільшує вантажопідйомність шини, дозволяючи розмістити всі необхідні продукти або пригодницькі приналежності, а бічна частина протектора має надійний малюнок з насічками для проходження поворотів, заповнених сміттям. Приєднуйтесь до революції електронних велосипедів і подорожуйте по світу на новому Re-Volt.
- Товщина протектора 3 мм для довговічності і захисту
- Клас eBike
- Рифлена гладка конструкція для оптимального терміну служби батареї
- Захист від проколів SilkShield "від борту до борту"
Характеристики моделі:
- Призначення: E-bike, City, Cargo
- Діаметр: 700c
- Ширина: 47 мм
- Посилення: SILKSHIELD
- Компаунд: DUAL
- TPI: 60
- ETRTO: 47-622
- Максимальний тиск: 75 PSI
- Корд: Не складна
- Спосіб установки: Камерна
- Сертифікація E-bike: E-50
- Допустима ширина ободу: 17-27 мм
- Вага: 772 грам
- Артикул: ETB96630000
SILKSHIELD
SilkShield забезпечує захист від борту до борту, в той час як Silkworm - тільки під протектором.
Dual Compound
В шинах Maxxis Dual Compound використовується більш м'яка і липка гума на бічних гранях і більш жорстка і міцна гума в центральній частині протектора. Така конструкція 2C забезпечує хороший компроміс між зчеплення в поворотах і швидкістю кочення, що дозволяє отримати чіпкий, але довговічний профіль шини. По суті, в шині 2C чіпка гума і швидко котилась міцна гума знаходяться там, де це необхідно.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.
Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.