Кількість
|
Вартість
|
||
|
Покришка Maxxis RECEPTOR 700X40C EXO DUAL Камерна Wire 60 TPI Black
RECEPTOR
GRAVEL
Maxxis Receptor - це шина гравійна шина, призначена для їзди по асфальту, ґрунтовими дорогами з твердим покриттям і легкому гравію. Завдяки низькопрофільному центральному протектору Receptor легко котиться незалежно від поверхні. Невеликі бічні виступи забезпечують зчеплення в поворотах на рихлому і твердій поверхні.
- Подвійний компаунд
- Каркас 120 TPI
- Захист боковини EXO
- Деякі моделі готові до використання в безкамерному режимі (TR)
- Призначення: Gravel
- Рекомендоване покриття: Тротуари/асфальт, тверді грунтові дороги, гравій
- Рекомендована установка: спереду чи ззаду
Характеристики моделі:
- Призначення: Gravel
- Діаметр: 700c
- Ширина: 40 мм
- Посилення: EXO
- Компаунд: DUAL
- TPI: 60
- ETRTO: 40-622
- Максимальний тиск: 74 PSI
- Корд: Не складна
- Спосіб установки: Камерна
- Сертифікація E-bike: немає
- Допустима ширина ободу: 17-23 мм
- Вага: 483 грам
- Артикул: ETB00448900
EXO
EXO - це матеріал, стійкий до порізів і стирання, який використовується в боковинах багатьох шин Maxxis для гірських велосипедів і гравійних покришок. Ця тканина щільного плетіння легка і дуже гнучка, що дозволяє не знижувати експлуатаційні характеристики шини. Додатковий шар щільної тканини в якості захисту боковини - це те, що Maxxis називає своїм захистом від проколів EXO. Він зменшує кількість проколів і пробоїв без зниження еластичності шин з високим TPI, оскільки вплетений в сам каркас. В основному вона використовується на більш легких і м'яких шинах для крос-кантрі та трейлов. Це об'єднання переваг одношарових і двошарових покришок в одному корпусі, що забезпечує малу вагу і кращий захист.
Dual Compound
В шинах Maxxis Dual Compound використовується більш м'яка і липка гума на бічних гранях і більш жорстка і міцна гума в центральній частині протектора. Така конструкція 2C забезпечує хороший компроміс між зчеплення в поворотах і швидкістю кочення, що дозволяє отримати чіпкий, але довговічний профіль шини. По суті, в шині 2C чіпка гума і швидко котилась міцна гума знаходяться там, де це необхідно.
TPI (ниток на дюйм)
Найбільша відмінність між шарами корду полягає в кількості ниток на дюйм, або TPI. В шинах для гірських велосипедів найбільш поширені значення 60 і 120 TPI. Це говорить лише про розмір окремих нейлонових ниток, складових шар каркаса шини. Чим більше їх в дюймі, тим тонше вони повинні бути. Чим товщі нитки, тим, з іншого боку, вони жорсткіше. Або, іншими словами: Велосипедні шини з більш низьким TPI більш стійкі до проколів, але вони важчі і жорсткіше. А шини з більш високим TPI більш слухняні, але і більш схильні до проколів і порізів. І в тому, і в іншому випадку можуть вставляти між нитками додатковий захист від проколів.
Більш м'яка покришка 120 TPI вигідна тільки для крос-кантрі та трейловых велосипедів. Для гірських велосипедів, відчувають більш сильні удари, таких як даунхіл, фрірайд, ендуро і дьорт-джамп (для слоупстайлу або памптрека), часто краще використовувати більш жорсткі і міцні шини 60 TPI.
Покришки з більш низьким TPI зазвичай жорсткіше і стабільніше, що дуже важливо для того, щоб шини не складалися при різкому повороті. Те ж саме справедливо і для великих ударів і нерівною, гострої місцевості. Більш м'яка шина з високим TPI швидко досягне своєї межі.
Але це ще не все. А саме, скільки шарів тканини укладено один на одного. Ми говоримо про одношарових і двошарових шинах. Як і слід було очікувати, одношарова тканина більш податлива, і менш жорстка, ніж двошарова.